21.01.2022
Прибирання прибудинкової території в зимовий період
Співробітниками КП «Жилкомсервіс» щоденно проводяться заходи щодо контролю за санітарним станом прибудинкової території житлових будинків комунальної власності м. Харкова, що знаходяться в господарському віданні підприємства. Незважаючи на фактори в вигляді швидких добових температурних коливань та транспорту, що припарковано на прибудинковій території тільки за 2 місяці зимового періоду для ...
16.12.2021
Впровадження сучасних технологій
КП «Жилкомсервіс» в співробітництві з КП «Міський інформаційний центр» проведена успішна реалізація та впровадження програмного забезпечення контакт-центру, яке дозволило реалізувати підвищення якості надання зворотного зв’язку та ведення прямого діалогу з мешканцями, що звертаються на адресу підприємства за телефоном. Оператори Call-center за допомогою ...
11.11.2021
Актуально щодо нарахувань
КП «Жилкомсервіс» повідомляє абонентів підприємства, що у зв’язку з укладанням індивідуальних договорів між мешканцями житлових будинків та КП «Харківводоканал» з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем ...
13.10.2021
Covid-19 трансформує надання послуг
КП «Жилкомсервіс» як підприємство, працівники якого кожен день взаємодіють із великою кількістю людей, приймає низку щоденних заходів, спрямованих на створення безпечного середовища та автоматизації при наданні послуг з утримання будинків та прибудинкових територій мешканцям міста. У зв’язку з великою кількістю питань, стосовно основної діяльності підприємства в умовах короновірусної ...