В даному розділі надано відповіді на найбільш актуальні та часті питання. Якщо Ви не знайшли в даному розділі необхідну Вам інформацію та бажаєте звернутися письмово заповніть форму зворотнього зв'язку
При оформленні звернення в будь якому вигляді, необхідно заповнити заяву,згідно шаблону та прикріпити скан/фото копії необхідних документів. Звернення повинно бути оформлено належним чином, а прикріпленні документи бути гарної якості для подальшого опрацювання. Проводити дублювання звернень поштовим оформленням та на декілька електронних адрес не має необхідності. До заяви Шаблон Заявинеобхідно додати скан/фото копії обов’язкового пакету документів:
Документ,що засвідчує право власності
Паспорт та ІПН власника
Технічний паспорт на житлове приміщення
В прийнятті звернення може бути відмовлено, за умови відсутності обов’язкового пакету документів. Розгляд звернень здійснюється в терміни, згідно діючого ЗУ « Про звернення громадян».
З 1 жовтня 2019 року, згідно Постанови Кабінету міністрів України від 17.05.2019р. №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» в Україні запроваджена монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Починаючи з листопада, споживачі отримують квитанції з повним розміром платежів без урахування пільг.
Від 1 грудня 2022р. уповноваженим органом, що проводить дії щодо реєстрації в ЄДАРП, актуалізації даних, ведення реєстрів та інших дій пов’язаних з оформленням субсидій та пільг – є Пенсійний фонд України.
Категорії громадян, пільги яких відносяться до тих, що фінансуються державним бюджетом в межах переліку Порядок надання пільг окремим категоріям громадян, можуть звернутись до Пенсійного фонду незалежно від місця реєстрації наступними засобами зв’язку :
Особисто до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України Перелік сервісних центрів м.Харкова
Через особистий кабінет Портал Пенсійного фонду України
Поштою
У січні 2023 року завершено реформу монетизації пільг, яка була розпочата в 2019 році. Пільги на оплату житлово-комунальних послуг їх одержувачам з січня поточного року надаються виключно у грошовій готівковій формі (нарахування – в січні, виплата – у лютому). Виплата пільг на оплату житлово-комунальних послуг пільговикам тепер здійснюється у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів Пенсійним фондом України.
КП «Житлокомсервіс» проводить розрахунки пільгового нарахування, тільки окремим категоріям громадян, яке відшкодовується за рахунок коштів міського бюджету м. Харкова http://kharkiv.rocks/reestr/688074
Відмовитись від оплати послуг з утримання будинку та прибудинкової території (квартплати), навіть якщо в квартирі ніхто не проживає неможливо у зв’язку з тим, що чинним Законодавством України не передбачено нарахування оплати за послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій (квартирну плату) по кількості зареєстрованих чи проживаючих осіб у квартирі.
Згідно з Постановою КМУ № 869 від 01.06.2011р. про затвердження «Порядку формування тарифів на послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору на надання послуг по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій» при розрахунку тарифу враховується загальна площа квартири, а калькуляційною одиницею є 1м2.
Таким чином нарахування по квартирній платі проводиться не на кількість мешканців, які проживають в квартирі, а на загальну площу квартири, вимірювану квадратними метрами.
На засіданні виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.06.2020р. було прийнято рішення “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230”.
На підставі внесених змін, процедура отримання та формування інформації з Реєстру територіальної громади м.Харкова (далі - Реєстр), а саме довідки про реєстрацію місця проживання та довідки про склад сім'ї для мешканців міста та підприємств була максимально переведена онлайн.
Отримання мешканцями міста відповідних довідок, можливо самостійно на сайті Порталу електронних сервісів, або за особистим зверненням до Центру надання адміністративних послуг.
КП “Житлокомсервіс” з 01.07.2020р. виключено з переліку органів, які уповноважені на видачу довідок з Реєстру.
Комунальним підприємствам, виконавцям комунальних послуг забороняється вимагати від заявника інформацію (довідку) з Реєстру яку вони можуть отримати самостійно для своєї внутрішньої діяльності.
У зв’язку з укладанням індивідуальних договорів між мешканцями житлових будинків та КП «Харківводоканал» з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем зливової каналізації (згідно з Законом України від 09.11.2017р. №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги») КП «Житлокомсервіс» припиняє нарахування по вказаним послугам, за адресами та термінами , наданими КП «Харківводоканал» в відповідних листах.
Нарахування на суму відповідних послуг зменшується з розрахунку сум, які затверджені рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.12.2011 р. № 893 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, що знаходяться у комунальній власності територіальної громади м. Харкова» (в редакції Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради №318 від 11.05.2018 р.) :
ПРИКЛАД:
Квартира загальною площею 31,2м2:
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення : Тариф 0,1520 грн х 31,2м2 = 4,864 грн
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем зливової каналізації: Тариф 0,0170 грн х 31,2м2 = 0,5304 грн
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання: Тариф 0,2010 грн х 31,2м2 = 6,2712 грн
ЗАГАЛЬНА СУМА : 11,67 грн - з моменту переведення на індивідуальні договори з КП “Харківводоканал” в сумі нарахувань (квартплати) не буде враховуватись
Підприємством для недопущення сторонніх осіб до конфіденційної інформації абонетів та її можливого розповсюдження, використання чи модифікації - при реєстрації використовується багаторівнева система ідентифікації абонентів. Для реєстрації користувач повинен коректно заповнити всі поля форми форма реєстрації.
Якщо при реєстрації введенні значення не вірні, поле куди вони заносяться система виділяє червоним, та зверху форми надає роз’яснення, які значення не коректні.Приклад помилки
Після заповнення форми, користувачу необхідно закінчити реєстрацію та перейти за посиланням, що буде надіслано роботом на електрону пошту, вказану в формі реєстрації.
Якщо абоненту підприємства з різних причин не доступна інформація з квитанції (номер рахунку або сума нарахувань), він може звернутись за консультацією до дільниці підприємства Дільниці підприємства по адміністративним районам або службу підтримки абонетів supportgks@zhks.com.ua в часи роботи підприємства.