КП «Жилкомсервіс» в співробітництві з КП «Міський інформаційний центр» проведена успішна реалізація та впровадження програмного забезпечення контакт-центру, яке дозволило реалізувати підвищення якості надання зворотного зв’язку та ведення прямого діалогу з мешканцями, що звертаються на адресу підприємства за телефоном.
Оператори Call-center за допомогою багатоканального зв’язку приймають більше ніж 300 дзвінків на день, з різноманітними питаннями. Сучасні технології дозволяють автоматизувати основні процеси, систематизувати данні щодо отриманих звернень та надати швидку та інформативну консультацію.
Робота операторів організована в багатоланкову систему для більш ефективної обробки дзвінків: перший рівень складається з операторів, які надають базовий набір інформації, якщо людині, яка телефонує, потрібна додаткова інформація, то виклик направляється на другий рівень: спеціалістів підприємства, які володіють більш специфічною інформацією або уповноважені приймати будь-які особливі рішення. Завдяки реалізації програмного забезпечення контакт-центру підприємство значно підвищило рівень обслуговування (SL – англ. service level), середню швидкість відповіді та відсоток запитів/питань заявників, які вирішуються операторами протягом першого виклика.
760-72-22 760-72-24 760-72-52