новости
13.10.2021
Covid-19 трансформує надання послуг
Covid-19 трансформує надання послуг

КП «Жилкомсервіс» як підприємство, працівники якого кожен день взаємодіють із великою кількістю людей, приймає низку щоденних заходів, спрямованих на створення безпечного середовища та автоматизації при наданні послуг з утримання будинків та прибудинкових територій мешканцям міста. У зв’язку з великою кількістю питань, стосовно основної діяльності підприємства в умовах короновірусної інфекції надаємо відповіді на найчастіші питання:

Як співробітники підприємства захищають себе та відвідувачів, які заходи Ви приймаєте для моєї безпеки?

Персонал підприємства постійно забезпечується дезінфікуючими та індивідуальними засобами захисту, які використовуються при особистому спілкуванні з відвідувачами.  Регулярно проводиться дезінфекція службового транспорту та санітарне прибирання приміщень. На підприємстві активно впроваджується компанія по колективній вакцинації персоналу.

Як я можу подати звернення не спілкуючись особисто з співробітниками Вашого підприємства?

Для досягнення максимальної комунікації з абонентами підприємства на офіційному сайті підприємства було реалізовано вжиття заходів, спрямованих на удосконалення способів надання консультацій споживачам в розрізі інформаційних послуг.

В розділі «Зворотній зв’язок» розміщено відповіді на найбільш часті запитання, з відповідними посиланнями на НПА. Для тих, хто хоче звернутися в електронному вигляді, створено форму зворотного зв’язку, за допомогою якої відвідувачі ресурсу можуть отримати відповіді на виникаючі запитання, стосовно основних напрямків діяльності підприємства. Письмові відповіді надсилаються заявнику, згідно регламентів та термінів, встановлених Законодавством України.

Мені не потрібна письмова відповідь, а є необхідність в «живому спілкуванні» як це реалізувати?

На підприємстві для максимально ефективної взаємодії з мешканцями міста. в робочі часи, працює абонентська служба «Call center» (к.т. тел. 725-22-52, 725-22-23). Якщо вирішення питання неможливо за допомогою спеціаліста абонентської служби, виклик автоматично переводиться на відповідну дільницю підприємства. Деякі питання, пов'язані з аварійними чи плановими відключеннями Ви можете уточнити в загальноміській диспетчерській службі 1562.

Часи прийому на дільницях підприємства:

Вівторок  -  з 14:00 до 17:00

П’ятниця  -  з 8:00 до 12:00

 

Всі новини
16.04.2024
Про перейменування комунального підприємства "Жилкомсервіс"
  Шановні абоненти!   Повідомляємо,що на підставі рішення 23 сесії 8 скликання Харківської міської ради  № 522/24 «Про перейменування комунального підприємства «Жилкомсервіс» назву комунального підприємства змінено на «Житлокомсервіс».  Перейменування підприємства відбулося з моменту державної реєстрації відповідних змін в ЄДР юридичних осіб ...
01.12.2023
Сплачуйте послуги квартирної плати без комісії!
До уваги абонентів підприємства! КП «Жилкомсервіс» повідомляє, що в більшості  платіжних терміналів сервісу «Сity24» м. Харкова, мешканцям нашого міста доступне проведення платежів за послуги квартирної плати з 0% комісією. Термінали розташовано в зручних місцях таких, як магазини мережі АТБ, КЛАСС, РОСТ, заправки  та великі торгові центри. Для проведення оплати ...