В умовах карантину наше підприємство в співпраці з Департаментом реєстрації Харківської міської ради, за допомогою сервісів on-line обслуговування надає можливість безпечного та дистанційного надання послуг мешканцям міста.
Оплата послуг та поточний стан особового рахунку доступні в особистому кабінеті на сайті КП “Жилкомсервіс”. Якщо не має можливості зареєструватися в особистому кабінеті, оплату можна проводити за допомогою мобільних додатків банківських установ, та за посиланням через QR-коди, які розміщені на квитанціях підприємства. Додаткову інформацію можно отримати за багатоканальними телефонами нашого call-центру: 725-22-52, 725-22-23.
Особисті звернення з питаннями, які стосуються діяльності підприємства можна оформити в електронному вигляді та надіслати на пошту kantselyariya@zhks.kharkov.ua або у вигляді заповнення форми зворотного зв’язку.
Для отримання послуг з формування довідок про реєстрацію місця проживання особи та про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідка про склад сім’ї) необхідно зайти на Порталі електронних сервісів міста Харкова натиснути розділ "Послуги", вибрати одну із запропонованих послуг.